Гарантія

Гарантія та  сервісне обслуговування


1. Гарантійне обслуговування у сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару та до наших магазинів.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

-товар з повною комплектацією;
-оригінальний гарантійний талон;
-документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

2. Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у наших магазинах. Адреси та графік роботи магазинів дивіться тут

Умови повернення:

-Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.
-Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

-товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей;
-товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
-збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

3. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

-порушено цілісність гарантійних пломб;
-є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
-порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
-було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
-неправильно заповнено гарантійний талон;
-серійний номер змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

-природне зношення або вичерпання ресурсу;
-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння -всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
-пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»